Pentru scopuri precum afisarea de continut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apasand Accept sau navigand pe acest website, esti de acord sa permiti colectarea de informatii prin cookie-uri sau tehnologii similare. Afla in sectiunea Politica de Cookies mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului.

Accept

CONDITII GENERALE DE GARANTIE

   

1. INTRODUCERE

1.1. Garantia acordata de catre SCHIESSL FRIGOTEHNIC ROMANIA S.R.L. pentru marfurile vandute, componente fara o functionare independenta, este conditionata de montajul si punerea in functiune efectuate de catre o persoana certificata cat.I dintr-o firma de specialitate certificata conform Regulamentului (UE) 2015/2067 al Comisiei, respectiv al Regulamentului (UE) 517/2014 al Comisiei.

1.2. Garantia se refera la schimbarea sau repararea gratuita doar a produselor cu defecte de fabricatie sau cu vicii ascunse. Nu se schimba produsele comandate gresit de cumparator prin cod de produs univoc identificate decat in cazul in care nu aduce un prejudiciu vanzatorului.

1.3. Garantia se acorda numai in cazul in care clientul respecta instructiunile de instalare si exploateaza produsul in limita parametrilor tehnici de utilizare.

1.4. Orice reclamatie este luata in consideratie numai daca se prezinta actele de provenienta si clientul nu are datorii fata de vanzator.

1.5. Cumparatorul este obligat sa solicite toate caracteristicile produselor achizitionate si pe cele pe care, de regula, vanzatorul le considera cunoscute, necunoasterea acestora nu constituie motiv de reclamatie ulterioara.

1.6. Termenul de garantie se acorda pentru produsele comercializate diferentiat functie de grupa de produse din care face parte (grupe prezentate in anexele 1, 2 si 3). 

1.7. Nu se acorda garantie in cazuri de: calamitate naturala, incendiu, furt, accidente, exploatare necorespunzatoare,  caderi sau variatii de tensiune, supratensiuni, incarcare necorespunzatoare cu agent frigorific sau ulei frigorific, interventii sau modificari neautorizate. 

1.8. Nu se va acorda garantie comerciala pentru produsele care nu vor avea etichetele sau sigiile de garantie intacte si de pe care a fost indepartata eticheta de furnizor Schiessl Frigotehnic Romania!

  

2. GARANtIA PENTRU PERSOANE JURIDICE

2.1. Garantia se acorda numai produselor montate de catre unitati specializate certificate conform Regulamentului (UE) 2015/2067 al Comisiei, respectiv al Regulamentului (UE) 517/2014 al Comisiei.

2.2. Pentru materialele nominalizate in Anexa 1 la prezenta, fiind materiale consumabile sau cu risc previzibil de degradare, nu se acorda termen de garantie.

2.3. Pentru piesele si subansamblele nominalizate in Anexa 2 la prezenta, se acorda un termen de garantie de 60 zile de la livrare. Reclamatiile se transmit in 10 zile de la constatare si se rezolva in 30 zile calendaristice, insotite de copia facturii de achizitionare.

2.4. Pentru piesele din Anexa 2 reclamatia se rezolva prin intretinere, reparatie sau inlocuire. Daca reclamatia nu poate fi rezolvata in termen de 30 zile lucratoare, se restituie contravaloarea piesei reclamate.

2.5. Pentru produsele nominalizate in Anexa 3 la prezenta, se acorda un termen de garantie de 12 luni de la livrare. Reclamatia pentru aceste produse se transmite in 15 zile de la constatare si va fi insotita de copia Certificatului de garantie si a Procesului verbal de punere in functiune intocmite de montator la punerea in functiune -semnata si stampilata- si a facturii de achizitie. Se interzice demontarea subansamblului defect fara acordul scris al vanzatorului, care poate proceda la o inspectare a produsului la locul de montaj, stabilindu-se etapa urmatoare constand in demontarea in vederea analizarii in laboratorul propriu sau expedierea la fabricant. Lipsa elementelor de protectie sau reglajele eronate a acestora, nerespectarea instructiunilor de montaj sau intretinere atrag pierderea garantiei. 

2.6. Copia “Certificatului de garantie“ si  “Procesului verbal de punere in functiune“, pentru produsele din anexa 3 (unde este cazul)  se vor returna (prin fax , scrisoare sau personal ) la SCHIESSL FRIGOTEHNIC ROMANIA S.R.L. in termen de 3 zile calendaristice de la efectuarea montajului, fara a se depasi 15 zile calendaristice de la data emiterii facturii.

2.7. Nerespectarea termenul de transmitere si/sau modificarea ulterioarã a Certificatului de garantie sau a Procesului verbal  de punere in functiune, stersãturi sau barãri , precum si pierderea lor , atrage dupã sine anularea dreptului la garantie.

2.8. Acordarea garantiei include utilizarea de bune practici la montaj utilizate de catre unitatea de service care a efectuat montajul. 

2.9. Pentru livrarea de utilaje frigorifice pe baza de contract, proiecte SCHIESSL FRIGOTEHNIC ROMANIA S.R.L.sau din fonduri europene, se pot acorda si alte termene de garantie.

2.10. Transportul produselor reclamate in garantie este suportat de cumparator. Inainte de a expedia un produs defect, cumparatorul are obligatia de a notifica in scris vanzatorul pentru a obtine acceptul de retur al acestuia.

2.11. Relatiile dintre persoane juridice nu se supun legislatiei ANPC, fiind considerate litigii intre profesionisti.

  

3. ACCEPTAREA

3.1. Consumatorul are dreptul de a solicita si a primi toate informatiile privind produsul achizitionat, date suplimentare fata de cele inscrise in documentatia de insotire sau considerate ca fiind cunoscute.

3.2. Aceste norme vor fi aduse la cunostinta consumatorului care va semna pe factura avand urmatoarele mentiuni: “Am luat la cunostinta conditiile de garantie. Neplata in termen atrage pierderea garantiei.” 

3.3. Prin semnarea facturii sau a contractului / plata marfurilor comandate online, clientul recunoaste ca a luat la cunostinta  CONDItIILE GENERALE DE GARANtIE si a primit Certificatul de garantie, acolo unde este cazul.

3.4. Informatii generale privind acordarea garantiei se gasesc cu titlu informativ pe verso facturii si se considera acceptate in momentul vanzarii.

  

ANEXA 1. MATERIALE FaRa TERMEN DE GARANtIE

Sunt incadrate materialele consumabile sau cu riscuri de deteriorare previzibile, la care nu se acorda termen de garantie urmatoarele (livrate cu Declaratie de conformitate):

1. Agenti frigorifici

2. Agenti si solutii de curatare

3. Aliaj de lipit

4. Banda izolatoare autoadeziva, banda PVC pentru matisat, banda aluminiu autoadeziva 

5. Becuri de semnalizare

6. Duze ventil expansiune

7. Decapant lipire

8. Filtru deshidrator

9. Filtru mecanic si ulei

10. Filtru cartus

11. Fitinguri cupru

12. Furtune autoclima

13. Garnituri

14. Izolatie teava 

15. Perdele PVC

16. Profile sanitare 

17. Profile panouri

18. Piulite

19. Racorduri filetate

20. Rezistente electrice*

21. Robineti butelii

22. Solutii detectie

23. Teava cupru frigorifica si teava cupru izolata

24. Teava condens si accesorii 

25. Tub condens si accesorii

26. Ulei frigorific 

Observatie: * Exceptie fac rezistentele de degivrare montate pe evaporatoare pentru care se prezinta diagrama de functionare.

  

ANEXA 2. MATERIALE CU GARANtIE LIMITATa

Sunt incadrate piesele la care se acorda termen de garantie de 60 zile de la livrare:

1. Balamale

2. Carcasa ventilator

3. Elice ventilator

4. Furtune

5. Inchizatoare usa

6. Piese de schimb compresoare

7. Robineti

8. Scule, truse scule (taietoare, truse evazare etc.)

9. Sonde termostatice, traductoare

10. Ventile de sens

11. Valva recuperare

12. Ventile expansiune

13. Vizor indicator 

Observatii:

Aceste piese se inlocuiesc in termenul de garantie mentionat pe baza facturii de achizitionare si a facturii si Certificatului de garantie emise de unitatea de service care a facut instalarea. Nu se inlocuiesc piesele deformate sau la care a fost facuta interventie neautorizata

Pentru scule se face remedierea sau inlocuirea doar in cazul unor defecte de material sau de fabricatie. Pentru acestea se efectueaza o expertiza in atelierul SCHIESSL FRIGOTEHNIC ROMANIA S.R.L. sau la o unitate specializata neutra.

  

ANEXA 3. MATERIALE CU TERMEN DE GARANtIE INTEGRAL

Sunt incadrate produsele la care se acorda termen de garantie de 12 luni de la livrare: 

1. Agregate frigorifice*

2. Baterii de manometre digitale

3. Bobine

4. Ceas degivrare

5. Compresoare*

6. Condensatoare*

7. Controlere electronice

8. Detectoare electronice de scapari

9. Evaporatoare*

10. Electroventile

11. Instrumente electronice de masura (cantare, multimetre, termometre etc.)

12. Motoare ventilator

13. Presostate

14. Pompe condens

15. Pompe vid

16. Recipienti, supape de siguranta**

17. Relee protectie

18. Schimbatoare de caldura*

19. Statii de recuperare a agentului frigorific

20. Supape de compensare 

21. Termostate si termostate ambient

22. Transformatoare

23. Tablouri electrice

24. Ventilator

25. Ventile de expansiune electronice 

Observatii: 

Produsele marcate cu * se livreaza cu Certificat de garantie. Pentru aceste produse se completeaza de catre unitatea de service Procesul verbal de punere in functiune atasat Certificatului de garantie si se restituie la SCHIESSL FRIGOTEHNIC ROMANIA S.R.L. o copie a acestui certificat. Nerestituirea acestui certificat completat si stampilat, duce la pierderea garantiei.

Pentru produsele marcate cu ** se vor pastra certificatatele de conformitate emise de producator livrate odata cu produsul si care contin seria de fabricatie a rezervorului si a supapei de siguranta.

Pentru celelalte produse factura fiscala tine loc de certificat de garantie. 

Deteriorarea sau indepartarea etichetei cu seria de fabricatie si a etichetei cu datele furnizorului duce la pierderea garantiei.

 

inainte de a returna un produs defect pentru verificare, este necesar sa trimiti Fisa de reclamatie completata [descarca documentul aici], semnata si stampilata la adresa office@schiessl.ro. Daca este necesar poti atasa poze, filmulete care sa descrie cat mai fidel defectiunea reclamata. in urma verificarii acestor informatii, vei fi anuntat in cel mai scurt timp cu privire la pasii urmatori.

Pentru returnarea la producator in vederea constatarii defectiunii, transportul la sediul acestuia este suportat de Cumparator. in cazul in care producatorul constata ca defectiunea se datoreaza utilizarii necorespunzatoare, acesta va aplica taxa de constatare, reparatie si returnare. 

Pentru a afla valoarea costurilor, ne poti contacta la comenzi@schiessl.ro