Pentru scopuri precum afisarea de continut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apasand Accept sau navigand pe acest website, esti de acord sa permiti colectarea de informatii prin cookie-uri sau tehnologii similare. Afla in sectiunea Politica de Cookies mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului.

Accept

POLITICA DE SOLUTIONARE A RECLAMATIILOR

 

Acordam o atentie speciala parerilor tale, prin urmare incercam sa fim cat mai rapizi in gasirea unor solutii pentru tine.

Reclamatiile pot fi depuse in termen de maxim 7 zile de la evenimentul declarat, sau de la emiterea facturii, in cazul unei dispute a acesteia.

Daca ai o problema cu o comanda, cu un produs, cu documentele (garantie, factura, etc.)  ne poti contacta prin urmatoarele modalitati:

- Prin telefon la numerele 0752 265 885 sau 0264 284 462, in timpul orelor de program: luni-vineri 8:30-17:00, cu exceptia sarbatorilor legale;

- Printr-un e-mail la suport@schiessl.ro;

- Completand formularul din pagina de contact;

- Prin cerere scrisa expediata la sediul companiei: Strada Principala, Numarul 5A, Localitate Valcele, Comuna Feleacu, Judetul Cluj, Cod postal 407274.

Ne asuma obligam sa te anuntam de luarea la cunostinta in termen de maxim 48 de ore de la primirea reclamatie. Comunicarea initiala si pe parcursul solutionarii va fi efectuata prin acelasi mijloc folosit pentru a depune reclamatia, sau folosind datele de contract indicate de catre tine.

Termenul de solutionare a reclamatiilor variaza in functie de tipul acesteia.