POLITICA DE SOLUTIONARE A RECLAMATIILOR
Acordam o atentie speciala parerilor tale, prin urmare incercam sa fim cat mai rapizi in gasirea unor solutii pentru tine.
Reclamatiile pot fi depuse in termen de maxim 7 zile de la evenimentul declarat, sau de la emiterea facturii, in cazul unei dispute a acesteia.
Daca ai o problema cu o comanda, cu un produs, cu documentele (garantie, factura, etc.) ne poti contacta prin urmatoarele modalitati:
- Prin telefon la numerele 0752 265 885 sau 0264 284 462, in timpul orelor de program: luni-vineri 8:30-17:00, cu exceptia sarbatorilor legale;
- Printr-un e-mail la suport@schiessl.ro;
- Completand formularul din pagina de contact;
- Prin cerere scrisa expediata la sediul companiei: Strada Principala, Numarul 5A, Localitate Valcele, Comuna Feleacu, Judetul Cluj, Cod postal 407274.
Ne asumam obligatia sa te anuntam de luarea la cunostinta in termen de maxim 48 de ore de la primirea reclamatiie. Comunicarea initiala si pe parcursul solutionarii va fi efectuata prin acelasi mijloc folosit pentru a depune reclamatia, sau folosind datele de contact indicate de catre tine.
Termenul de solutionare a reclamatiilor variaza in functie de tipul acesteia.