Pentru scopuri precum afisarea de continut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apasand Accept sau navigand pe acest website, esti de acord sa permiti colectarea de informatii prin cookie-uri sau tehnologii similare. Afla in sectiunea Politica de Cookies mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului.

Accept

POLITICA DE TRANSPORT  

 

Termenul de procesare a comenzii este de 48 ore lucratoare pentru produsele disponibile in stoc. 

Pentru produsele disponibile la comanda sau cu stoc epuizat, termenul de livrare estimativ il poti afla printr-un e-mail la adresa: comenzi@schiessl.ro.

 

Livrare prin curier (standard)

 

Taxa de livrare este 29.75 lei TVA inclus (pentru primul kg) + 1.90 lei TVA inclusa (pentru fiecare kg suplimentar).

Ne rezervam dreptul de a nu expedia coletele in localitatile aflate in afara ariei de acoperire Fan Courier. 

Poti consulta lista localitatilor acoperite de reteaua Fan Courier [aici]. 

Oferim transport gratuit pentru comenzile cu produse de cel mult 3 metri liniari, cu o valoare mai mare de 500 lei (TVA inclusa) in localitatile aflate in aria de acoperire Fan Courier.

Pentru profilele sanitare MPM mai lungi de 3 metri liniari, oferim transport gratuit pentru comenzile cu o valoare mai mare de 1000 lei (TVA inclusa) in localitatile aflate in aria de acoperire Fan Courier.

Produsele agabaritice (ex. Profile sanitare, teava cupru la bara etc) necesita ridicare din sediul curierului, deoarece firma de curierat nu asigura livrarea la adresa pentru aceste produse.

Daca ai ales plata prin transfer bancar sau cu card bancar, termenul de livrare poate suferi modificari in functie de timpul alocat de banca pentru procesarea platii.

 

Diferente de livrare

 

Reclamatiile privind diferentele de livrare  vor fi aduse la cunostinta SCHIESSL FRIGOTEHNIC ROMANIA sub forma scrisa in termen de 3 zile lucratoare de la data primirii marfii printr-un e-mail la comenzi@schiessl.ro sau office@schiessl.ro.

La livrarile prin curier rapid, starea coletelor se verifica la momentul receptiei marfii. Orice deteriorare a coletului se va mentiona pe documentul de transport la momentul receptiei. 

In cazul bunurilor deteriorate, reclamatiile se vor lua in considerare numai daca se anunta in maxim 48 de ore de la primirea coletelor si se prezinta in ambalajul original. 

In cazul in care aveti dubii privind integritatea produselor, va rugam sa refuzati primirea coletului la curier si sa specificati pe borderoul de livrari “colet deteriorat”.