Pentru scopuri precum afisarea de continut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apasand Accept sau navigand pe acest website, esti de acord sa permiti colectarea de informatii prin cookie-uri sau tehnologii similare. Afla in sectiunea Politica de Cookies mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului.

Accept

INTREBARI FRECVENTE

  

  

Cat timp sunt rezervate in Showroom produsele comandate?

Produsele comandate sunt rezervate in Showroom pentru o perioada de 3 zile de la primirea notificarii de ridicare. Dupa expirarea celor 3 zile, este posibil ca pretul sa sufere modificari, iar produsele sa nu mai fie disponibile.

Cand se livreaza comanda mea?

Imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email de instiintare. Daca ai ales sa ridici comanda din showroom, atunci cand produsele tale sunt pregatite, iti vom trimite un email de instiintare. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul, sectiunea Istoric comenzi.

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin telefon 0752 265 885 / 0264 284 462 sau la adresa de email comenzi@schiessl.ro. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin prin telefon 0752 265 885 / 0264 284 462 sau la adresa de email comenzi@schiessl.ro.

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata din seciunea Contul tau / Istoric si detalii ale comnzilor sau telefonic la numerul: 0752 265 885 / 0264 284 462.

Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?

In cazul in care ai pierdut certificatul de garantie, te rugam sa ne semnalezi acest aspect printr-un email la adresa comenzi@schiessl.ro.

Pot trimite produsul in service?

Da, ne poti trimite un email la adresa comenzi@schiessl.ro si in maximum 48 de ore lucratoare un curier va veni la tine si va ridica gratuit produsul defect pentru a-l aduce in service.

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, trimite-ne un email la adresa comenzi@schiessl.ro cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare

Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?

Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice) si nu face parte din exceptiile mentionate in Politica de retur.

Cum procedez pentru returnarea unui produs?

Poti solicita retur pentru un produs daca face parte din exceptiile mentionate in Politica de retur. oti solicta returnarea produsului din sectiunea Contul tau / Istoric si detalii ale comenzilor. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului, in contul mentionat la completarea formularului de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.